...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آیا نوشتن دعای شرف الشمس روی کاغذ تاثیر دارد؟ در این مقاله قصد داریم آداب کامل نوشتن شرف الشمس را برای شما بیان کنیم. تا انتهای مقاله همراه زرشار باشید…

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست بلاگ  چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟

در ابتدا به این سوال پاسخ می‌دهیم که چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ برای نگارش شرف شمس آدابی را باید بدانید که در ادامه نکات و آداب درباره نوشتن شرف الشمس با رسم الخط صحیح را در ادامه خواهیم گفت. (دقت داشته باشید که این دعا باید در ساعات خاصی از روز 19 فروردین ماه حکاکی گردد.)

1. ابتدا وضو گرفته و دو رکعت نماز به نیت برآورده شدن حاجات بخوانید.

2. بعد از اتمام نماز دعای زیر را بخوانید:

” بسم الله الرّحمن الرّحیم
اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی”

3. سپس با همان طهارت، رو به قبله نشسته و حروف رمزی این دعا را پشت عقیق زرد یا روی کاغذ زرد رنگ با دقت بنویسید. (برای مشاهده حروف رمزی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این حروف به مقاله متن دعای شرف الشمس مراجعه کنید.)

مهمترین نکته در رعایت آداب نوشتن شرف الشمس این است که آداب نگارش و حکاکی با دقت انجام شود. برخی از نکات مهمی را که باید در هنگام نوشتن رعایت شود در ادامه آورده‌ایم:

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست بلاگ

1. هیچ خطی دوبار کشیده نشود.
2. راس ستاره بالا باشد.
3. اندازه الف‌های قبل از میم یکسان باشد و کلاه آن ها خط راست باشد.
4. واو آخر تا روی ستاره کشیده شود.
5. حکاک یا نویسنده باید حتما با طهارت و با خلوص نیت باشد.
6. از سمت راست حکاکی را شروع کنید.
7. همه حروف به ترتیب نوشته شوند.
8. چه بهتر که در مکان حکاکی بوی خوش همچون عود به مشام برسد.
9. پوشیدن لباس پاکیزه با رنگ روشن توصیه می‌شود.

قطعا نکات مهمتر و تخصصی‌تر دیگری نیز در رعایت آداب وجود دارد که از حوصله بحث خارج است و نیاز به تجربه بیشتری است.

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست بلاگ

چه بهتر است که در زمان حکاکی، حاجات خود را مد نظر داشته باشید. اگر به نیت شخصی دیگر حکاکی را انجام می‌دهید، نام و نام مادر شخص را مد نظر داشته و به نیت براورده شدن حاجات آن شخص حکاکی را انجام دهید. لازم به ذکر است که 19 فروردین هر ساله فروشگاه زرشار این دعا را به نام و نیت شما بصورت اختصاصی انجام می‌دهد همچنین حکاکی‌هایی به نیت عام انجام می‌شود که استفاده از آن برای عموم به امید خدا مفید خواهد بود. انواع گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه، انگشتر، دستبند و نیم ست با این ذکر شریف نیز در سایت زرشار موجود است.

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست بلاگ  نوشتن دعای شرف الشمس روی کاغذ

نوشتن شرف شمس بر روی عقیق زرد بسیار  توصیه شده‌است، چراکه باعث می‌شود هم از خواص عقیق زرد و هم از خواص دعای شرف الشمس بهره‌مند شوید. علاوه‌براین هر جامدی را ظرفیت است آنچنان که قرآن بر کوه نازل شد و کوه از هم شکافت و قطعا ظرفیت سنگ پربرکت عقیق بسیار بیشتر از کاغذ است.

اما اگر تهیه نگین عقیق زرد و وسایل حکاکی برای شما دشوار است، می‌توانید آن را بر روی کاغذ زرد رنگ نیز بنویسید. آداب نوشتن دعای شرف الشمس بر روی کاغذ نیز دقیقا همانند مراحل بالا بوده و به همان روش می‌توانید نگارش را روی کاغذ زرد رنگ انجام دهید ولی همچنان توصیه قوی به استفاده از سنگ عقیق زرد است.

چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم؟ آداب نوشتن شرف شمس چیست بلاگ  طلسم شرف شمس روی کاغذ

همانگونه که در بالا بیان کردیم طلسم شرف الشمس روی کاغذ اساسا اثربخشی آن بر روی عقیق زرد را ندارد. اما نوشتن شرف الشمس بر روی کاغذ نیز خالی از لطف نبوده و می‌تواند برای شما خواصی داشته باشد. جهت نوشتن طلسم شرف الشمس روی کاغذ می‌بایست آدابی که در بخش قبلی (چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم) بیان شد کاملا رعایت کرده و متناسب با همان آداب بنویسید.

همچنین شما می‌توانید انواع انگشتر شرف الشمس مردانه و زنانه و گردنبند  را از سایت زرشار بصورت آنلاین خریداری نمائید. جهت مشاهده خواص کامل این انگشتر نیز می‌توانید به مقاله خواص انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه مراجعه نمائید. امیدواریم مقاله “چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم” برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه