...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

در اینجا به بررسی و تشخیص اصل بودن یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و معروف سایت شرف آنلاین پرداخته خواهد شد. این محصول سنگ شرف الشمس اصل نام دارد که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند. در این مقاله به این پرسش اساسی پاسخ داده می‌شود که چگونه می‌توانیم سنگ شرف الشمس اصل را تشخیص دهیم؟
در ابتدا با اصول تشخیص سنگ شرف الشمس اصل آشنا خواهیم شد و سپس به آداب حکاکی دعای شرف الشمس اصل در پشت خود سنگ عقیق زرد خواهیم پرداخت تا با همه جزئیات این محصول را بشناسیم و بتوانیم از خرید بهتری نسبت به آن برخوردار شویم. با ما همراه شوید و از این مقاله بهره‌وری کنید.

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ   تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

سنگ شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم؟ روش هایی برای تشخیص سنگ عقیق زرد اصل وجود دارد. (درواقع شرف شمس دعایی هست که پشت سنگ عقیق زرد حکاکی می‌شود) برای مثال :

* در آتش نمی‌سوزد. (برخلاف نگین های مصنوعی ساخته شده از پلیمر یا انواع پلاستیک)

* به دلیل سختی بیشتر از شیشه می‌تواند روی آن خط بیندازد.

* انگشتر عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می‌دهد. (البته این مورد همیشه جواب نمی‌دهد)

* اشیا نوک تیز روی آن اثری ندارد و خطی نمی‌اندازد مگر اینکه درجه سختی آن اشیا بیشتر باشد

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ

اکنون شما را به خواندن این مطلب که درباره روش تشخیص سنگ و انگشتر شرف الشمس اصل می‌باشد، دعوت می‌کنیم. توجه داشته باشید که این روش تشخیص سنگ شرف الشمس اصل که در ادامه آمده‌است و روش های مشابهی که بعضا شنیده می‌شود دارای سندیت نیستند:

این عمل را شب هنگام خواب باید انجام داد، فقط توجه کنید که باید پاک باشید و قبل از اینکه به تخت خواب بروید وضو بگیرید. و بهتر است در تخت شما شخصی نباشد یعنی تنها به خواب بروید. زمان خواب، هنگامی که دراز کشیدید با دست چپ انگشتر یا همان نگین را جلوی دهان خود بگیرید و در ابتدا ۳ مرتبه آیه الکرسی را بخوانید و بعد از آن سوره‌های چهار قل خوانده شود. سپس ۱۰ بار صلوات بفرستید، در این مدت زمان نگین جلوی دهانتان باشد. در ضمن توجه داشته باشد هر دفعه که هر سوره را قرائت می‌کنید به نگین فوت کنید. در آخر نیت کرده و بگویید: “قدرت و توانایی خودتو در خواب بهم نشان بده!!” بعد از آن بدون اینکه کلمه ای سخن بگویید سنگ یا انگشتر را زیر بالشت خود بگذارید و بخوابید. اگر در خواب آمد پس این نگین به صورت صحیح حکاکی شده و قدرتش را به شما نشان می‌دهد!!! ولی گمان نکنید که همانند یک پری و یا فرشته در خواب شما ظاهر می‌شود، بلکه بر اساس نیاز شما قدرتش در خواب پدیدار می‌شود بطور مثال کسی که برای ثروت می‌خواهد در خواب مشاهده می‌کند که فرد بسیار دارایی شده است. و مثال‌هایی مانند این … و نکته دیگر آن که هر سنگی در هفته دو شب خاص به خوابتان می‌آید!!! اگر شب اول نیامد تا چند شب امتحان کنید مطمئن باشید که در خوابتان خواهد آمد. اگر تا سه یا چهار شب متوالی به خوابتان نیامد، نتیجه می‌گیریم که آن سنگ در ۱۹ فروردین با رعایت آداب حکاکی نشده است!!

اما برای تشخیص صحت حکاکی خود دعا چه کنیم؟ در عمل راه صددرصد دقیقی وجود ندارد چرا که علاوه‌بر آداب نوشتاری و رسم الخط صحیح باید در هنگام حکاکی نیز آدابی توسط حکاکی رعایت شود. همچنین باید حتما حکاکی در ساعات مخصوصی از 19 فروردین انجام شود. پس می‌بینیم که در عمل نمی‌توان به طور قطعی صحت حکاکی را تایید کرد مگر اینکه از فرد یا فروشگاه مطمئن تهیه نمایید. برای اطمینان از حکاکی درست دعای شرف الشمس و رعایت آداب کامل آن حتما باید از حکاک یا فروشگاه معتبر بخواهید که سنگی با حکاکی صحیح به شما بدهد.

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ   دعای شرف الشمس را بیشتر بشناسید

در واقع شرف الشمس چیست ؟ دعایی منسوب به امام علی (ع) است که طرفداران بسیاری دارد. این دعا بایستی در روز ۱۹ فروردین هر سال (معروف به روز شرف الشمس) و در ساعتی مشخصی از آن روز و با آدابی مخصوص  بر روی نگین زرد حکاکی گردد. در کتاب «جنه الوافیه» معروف به «مصباح کفعمی» درباب خواص شرف الشمس نقل شده‌است: این کلمه‌ها (دعای شرف الشمس) شکل اسامی اعظم خدا است ( هفت عدد از اسم‌های خداوند به صورت رمزی حکاکی می‌شود)، سپس در حاشیه کتاب نوشته شده: در برخی از کتاب‌های شیعه دیدم که این دعا از حضرت علی  (ع) روایت شده‌است.

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ

رنگ سنگ شرف الشمس اصل (درواقع منظور سنگ عقیق زرد است) زرد روشن یا تیره و حتی مایل به پرتقالی یا کرمی است.

در کتاب ریحانه الادب نیز ذیل نام «ابو البدر» از بزرگان قدیم شهر اردبیل، توضیح کاملی درمورد این ذکر ارائه گردیده‌است و حروف آن و اشعاری که به امیر مومنان علی (ع) در مورد این حروف منسوب است آورده شده‌است و طریقه نوشتن این حروف نیز بیان شده‌است که با مطالعه آن می‌توان فهمید که شرف الشمس اصل را چگونه بشناسیم و از آن برای تشخیص سنگ شرف الشمس اصل استفاده نمود، هرچند که کلمات استفاده شده ثقیل و تفهیم آن کمی سخت و پیچیده است.

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ   برخی از آداب شرف شمس اصل

دعای شرف الشمش دارای آداب خاصی است. برای مثال دعای شرف شمس اصل فقط و فقط بایستی در روز ۱۹ فروردین و آن هم فقط در ساعات مشخصی حکاکی گردد، حکاک باید دارای پاکی و طهارت باشد، حکاکی باید رو به قبله انجام شود، همچنین قبل از حکاکی نماز و دعای مخصوصی بایستی خوانده شود. غالبا این حکاکی بر پشت نگین عقیق زرد انجام می‌شود و نهایتا به صورت انگشتر، گردنبند شرف شمس یا دستبند شرف الشمس و حتی نیم ست شرف الشمس مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد.

نحوه تشخیص سنگ شرف الشمس اصل بلاگ   طریقه شارژ

خود دعا احتیاجی به شارژ ندارد اما سنگ عقیق احتیاج دارد.  برای شارژ سنگ عقیق کافیست تا هر هفته مدتی سنگ را در آبی جاری و روان و یا در آب نمک قرار دهید و بشویید تا انرژی‌های منفی آن تخلیه شود و سپس به مدت 10 دقیقه در زیر نور آفتاب قرار دهید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه