...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

قوی ترین دعای باز شدن بخت دختر سن بالا

در این مقاله، ما درباره دعای باز شدن بخت دختر سن بالا صحبت می‌کنیم. اغلب شنیده و دیده شده است که برخی از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که خدایا، من کی ازدواج می‌کنم؟ علاوه بر مسائل مهمی مانند کاهش سطح توقعات، کار بر روی بهبود اخلاق ناشایست و غیره، استفاده از ادعیه و آیات قرآن که توسط معصومین توصیه شده‌اند نیز می‌تواند مفید باشد. در این مقاله، چندین دعای معتبر برای دخترانی که در خانه مانده‌اند و در جستجوی ازدواج هستند، معرفی می‌کنیم. اگر به دنبال راهی برای توسل به خداوند برای ازدواج هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 5 دعای باز شدن بخت دختر سن بالا

4 تا از معتبرترین انواع دعای باز شدن بخت دختر سن بالا را برای شما معرفی می‌کنیم. توجه شود که دو عدد از این ادعیه برای پسران نیز مفید است. تمامی این دعاها دارای منابع و کتب معتبر می‌باشند. یکی از از این دعاها سخن پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) برای حاجت گرفتن از خدا برای ازدواج می‌باشد.

1- بخشی از آیه 74 سوره فرقان جهت ازدواج

از آیت الله بهجت در رابطه با دعای براورده شدن حاجت در امر ازدواج سوال پرسیدند. ایشان بیان کردند که آیه 74 سوره فرقان را در زمان‌های مختلف زیاد بخوانید. چرا که این دعا جهت توسل به خدا برای ازدواج بیار موثر است. در پایین نیز این آیه را برای شما آورده‌ایم:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

پروردگارا! به ما از جانب همسران و فرزندان مان مایه روشنى چشم عطا بفرما (آنچه مایه شادى است) و ما را پیشواى پرهیزگاران قرار بده

2- قوی ترین دعای باز شدن بخت دختر سن بالا

از توصیه شده‌ترین و قوی‌ترین انواع دعای بخت گشایی سوره احزاب روی پوست آهو می‌باشد. این سوره به نقل از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است. توصیه شده‌است سوره احزاب به صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو باشد. در خواص این دعا بر روی پوست آهو آمده‌است: این عمل سبب افزایش خواستگاران دختران دم‌بخت می‌شود. فروشگاه زرشار سوره احزاب را دست‌نویس بر روی پوست آهو موجود دارد. رعایت تمامی آداب نگارش، ضمانت پوست آهو اصل و قیمت منصفانه از جمله ویژگی های این محصول در فروشگاه زرشار است.

 

3- ذکر یا لطیف: دعای براورده شدن حاجت در امر ازدواج

آیت الله حاج سید عزیز الله امامت کاشانی در کتاب خود به نام معراج الذاکرین دعای ازدواج دختری که در خانه مانده آورده‌اند که این چنین است: برای باز شدن بخت سریع دختر 2 رکعت نماز خوانده و پس از سلام رو به قبله 100 بار بگوید “یا لطیف” که مجرب است. (معراج الذاکرین، صفحه 183)

4- آیه 29 سوره فاطر: دعای باز شدن بخت دختر سن بالا

آیه 29 سوره مبارکه فاطر یک دعا برای باز شدن دختر سن بالا است که توصیه شده همیشگی و مداوم خوانده شود، این دعای مجرب باید توسط خود دختر که خواستگار ندارد خوانده شود تا به امید خدا بخت گشایی حاصل شود:

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ(تَ) وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً(تً) یَرْجُونَ تِجَارَهً(تً) لَنْ تَبُورَ

آن‌ها که کتاب خداوند را تلاوت نموده و نماز را اقامه می‌کنند و از آن چیزی که ما روزی‌شان داده‌ایم مخفی و آشکار (به فقرا) انفاق می‌نمایند (از سر لطف خداوند) امید تجارتی دارند که هیچگاه زیان و زوال پیدا نخواهد کرد

توجه شود که منبع این دعا برای ازدواج را نیافته‌ایم اما چون صرفا بحث خواندن آیه قرآن است به قصد قربت ان‌شاءالله نتیجه بخش خواهد بود.

5- آیه 24 سوره قصص: توسل به خدا برای ازدواج

در آیه 24 سوره قصص در رابطه با داستان حضرت موسی که گرسنه و بی سر پناه بود اشاره شده‌است. حضرت موسی با خواندن این آیه به اذن خداوند با دختر حضرت شعیب آشنا شده و سپس با او ازدواج می‌کند. در پایین نیز این آیه را برای شما آورده‌ایم:

رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر

پروردگارا! بی شک من به خیری که تو بر من نازل می‌کنی محتاجم

در این مطلب چندین دعای گشایش بخت و قوی‌ترین دعای باز شدن بخت دختر سن بالا معرفی گردید. امید است ادعیه قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت بهره‌مندی از آن‌ها را داشته باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه