...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

سنگ حدید هفت جلاله + خواص باورنکردنی آن + قیمت

در این مقاله، به بررسی جزئیات سنگ حدید هفت جلاله می‌پردازیم که از حدیث امام صادق (ع) نقل شده است. همچنین، قیمت انگشتر حدید هفت جلاله برای زنان و مردان نیز در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به خرید یا آشنایی با قیمت سنگ حدید هفت جلاله هستید، می‌توانید در این مقاله اطلاعات مفیدی را پیدا کنید. خواص انگشتر و سنگ حدید هفت جلاله نیز در این مقاله به طور کامل بررسی می‌شود. با زرشار همراه شوید و از مطالب ارزشمند این مقاله بهره‌برداری کنید.

سنگ حدید هفت جلاله + خواص باورنکردنی آن + قیمت بلاگ

اهمیت و قدرت عجیب سنگ حدید هفت جلاله

بر روی‌سنگ حدید اذکار بسیار ویژه‌ای حکاکی می‌گردد. این اذکار از ائمه ما به ویژه امام صادق (ع) بیان شده‌اند که بعضا هم منسوب به امام علی (ع) می‌باشد. درباب اهمیت و قدرتمندی خواص حدید هفت جلاله همین بس که امام صادق (ع) می‌فرمایند: حدید هفت جلاله را در مقابل بدخواهانتان نمایان نکنید تا از آن به کارگیری نکنند و آن را به شخصی هدیه ندهید مگر از شیعیان ما باشد و از او مطمئن باشید. مجموعه زرشار انواع انگشتر حدید هفت جلاله زنانه و مردانه را با رعایت آداب دقیق و قیمت مناسب ارائه می‌نماید تا بتوانید بیشترین بهره را از خواص انگشتر حدید هفت جلاله مردانه و زنانه ببرید. قبل از ادامه مطلب اگر مایل هستید برای مشاهده قیمت و خرید انگشتر حدید هفت جلاله کلیک نمایید.

 آنچه درباره سنگ حدید باید بدانید!

هماتیت (Hematite) نام دیگر سنگ حدید صینی می‌باشد که در زبان یونانی به آن سنگ خون نیز می‌گویند.­ این گوهر دارای رنگی تیره مایل به سیاه است و منظور از صینی همان چینی است که چون در زبان عربی حرف “چ” وجود ندارد به جای آن از حرف “ص” استفاده شده‌است. حدید سنگی شگفت‌انگیز است که دارای فواید بسیار خاص و منحصر به فردی است، این گوهر تاثیر فوق العاده‌ای در دفع استرس و ترس افراد دارد و حکاکی برخی اذکار همچون هفت جلاله بر روی این سنگ از سوی امام صادق (ع) توصیه شده‌است. در مقاله دیگری به طور مفصل درباره سنگ حدید صحبت کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با خواص سنگ حدید کلیک بفرمایید.­ 

خواص سنگ حدید هفت جلاله در کلام امام صادق (ع)

درباب خواص سنگ حدید هفت جلاله در کتاب الامان صفحه 50 و همچنین مستدرک 299/3 آمده‌است که روزی فردی به امام صادق (ع) عرضه داشت: مولای من! من از حاکم منطقه‌ی جزیره نگرانم و می‌ترسم که او مرا به دشمنانم معرفی کند و به آنها تحویل دهد. امام صادق (ع) در پاسخ فرمودند: یک انگشتر با نگین حدید صینی بساز و بر روی آن این سه جمله را در سه سطر بنویس:

اعوذ بجلال الله
اعوذ بکلمات الله
اعوذ برسول الله

سپس در پشت نگین، این دو جمله را در دو سطر بنویس:

امنت بالله و کتبه
و انی واثق بالله و رسله

و بعد از آن، دور نگین این جمله را بنویس:

اشهد ان لا اله الا الله مخلصا

سپس این انگشتر (انگشتر حدید هفت جلاله) را در این شرایط تهیه کن:

1- زمانی که از آزار یکی از مردم هراس پیدا کردی و جانت از شر دشمنان در خطر بود، با استفاده از این انگشتر، ترس تو از او از بین خواهد رفت و جانت در امان می‌ماند (و هیچ اذیتی از او به تو نمی‌رسد).

2- در زمانی که در امور و نیازهایت با مشکل و سختی مواجه شدی، با استفاده از این انگشتر هفت جلاله، به خواست خدا کارها برایت آسان خواهد شد.

3- از این انگشتر برای آویختن بر گرن زنی که زایمان بر او سخت شده است، استفاده کن و با خواست خدا، وضع حمل او آسان می‌شود.

4- همچنین این انگشتر، اثر چشم نظر کسی که چشم زخم خورده را از بین می‌برد.

همچنین، این انگشتر (حدید صینی هفت جلاله) را از نجاست و بوی گند و بد حفظ کن و آن را داخل حمام و دست‌شویی نبر! پس هرشخصی که بر جان خودش ایمن نیست و از هلاکت گریزان است از این انگشتر هفت جلاله استفاده کند و آن را از دشمنانت مخفی کن تا مبادا از آن استفاده نمایند و آن را به کسی واگذار مکن مگر آن که آن شخص هم از شیعیان باشد و از او اطمینان خاطر داشته باشی.

باتوجه به حدیث امام صادق (ع) به طور خلاصه خواص سنگ حدید هفت جلاله شامل دفع ترس، دفع شر دشمنان، کارگشایی و آسان نمودن امور، دفع چشم زخم و تسهیل وضع حمل زنان زمانی که وضع حمل سخت شده‌است.

سنگ حدید هفت جلاله + خواص باورنکردنی آن + قیمت بلاگ

قیمت انگشتر حدید هفت جلاله زنانه و مردانه

پس از توضیحات لازم درباره خواص انگشتر حدید هفت جلاله زنانه و مردانه به بحث قیمت انگشتر حدید هفت جلاله زنانه و مردانه می‌پردازیم که به نکات مختلفی وابسته است. مجموعه زرشار حکاکی دعای هفت جلاله را با رعایت آداب روی انگشتر حدید زنانه و مردانه انجام می‌دهد.

بطور کلی عواملی همچون جنس انگشتر، ماشینی یا دستی بودن انگشتر، وزن انگشتر و … در قیمت گذاری انگشتر حدید هفت جلاله زنانه و مردانه موثر است. اما جالب است بدانید که قیمت انگشتر هفت جلاله نقره نسبت به سایر سنگ‌ها قیمت کمتری دارد. از این رو با این که این خواص سنگ حدید هفت جلاله بسیار قدرتمند است اما قیمت انگشتر حدید هفت جلاله بسیار مناسب است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه