...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

دعای گشایش بخت فقط در یک هفته

آیا امکان باز شدن بخت در یک هفته وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با ما همراه شوید. همچنین در ادامه، دعای ازدواج در یک هفته (ادعیه‌ای که خواندن آن هفت روز طول می‌کشد) و معتبرترین دعای برای گشایش بخت توصیه‌شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید و تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

گشایش بخت در عرض یک هفته

در حقیقت منظور از دعا جهت گشایش بخت در عرض یک هفته این است که خواندن آن به مدت 7 روز زمان می‌برد، درواقع یک نوع ختم ازدواج در یک هفته است. در ادامه 2 دعا برای ازدواج را بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد.

دعای اول گشایش بخت در عرض یک هفته

روش ختم سوره الرحمن جهت گشایش بخت در عرض یک هفته به این صورت است که برای بازشدن و گشایش بخت در عرض یک هفته می‌بایست هفت سوره قرآن را بخوانید. هر روز یکی از سوره ها را باید خوانده شود. ترتیب خواندن سوره‌ها را در ادامه آمده‌است:

  • شنبه: سوره “فتح” خوانده شود.
  • یکشنبه: سوره “یس” خوانده شود.
  • دوشنبه: سوره “واقعه” خوانده شود.
  • سه‌شنبه: سوره “الرحمن” خوانده شود.
  • چهارشنبه: سوره “جنّ” خوانده شود.
  • پنجشنبه: سوره “ملک” خوانده شود.
  • جمعه: سوره “سجده” خوانده شود.

همچنین زمان ختم سوره الرحمن، هربار که به آیه «فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان» رسیدید، بایستی متن را بخوانید:

«لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ»

این دعا دارای منابع معتبری همچون {الکافی، ج‌۳، ص‌۴۲۹؛ ثواب الاعمال، ص‌۱۱۶ و بحارالانوار، ج‌۸۹، ص‌۳۰۶} می‌باشد.

روش دوم دعای ازدواج در یک هفته

در کتاب زاد العماد از علامه مجلسی بیان شده‌است که سوره های زیر را به ترتیب بخوانید. پس از خواندن سوره ها به سجده رفته و درخواست خود را از خداوند جهت گشایش بخت بخواهید. این عمل را به مدت 7 روز انجام دهید.

  • هفت مرتبه سوره فلق
  • هفت مرتبه سوره ناس
  • هفتاد و یک مرتبه سوره اخلاص
  • دو مرتبه سوره طه
  • یک مرتبه سوره الکافرون

این روش برخلاف دعای قبلی، کثرت منابع معتبر را ندارد.

دعای گشایش بخت فقط در یک هفته بلاگ  دعای گشایش بخت در یک هفته دعای ازدواج در یک هفته باز شدن بخت دختر در عرض یک هفته آمدن خواستگار گشایش بخت در عرض یک هفته

 

آیا گشایش بخت در عرض یک هفته اتفاق می‌افتد؟

همانطور که پیش‌تر بیان شد منظور از دعای گشایش بخت در یک هفته این است خواندن این ادعیه یک هفته زمان می‌برد و نباید این چنین برداشت شود که در انتهای یک هفته بخت افراد باز می‌شود. به‌طور کلی چندین ادعیه برای گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد. اصولا دعای ازدواج که در انتهای یک هفته حتما نتیجه بخش باشد وجود ندارد. لذا اشخاص و فروشگاه هایی که برای ادعیه و حرزها برای پاسخ گرفتن شما از آن، زمان تعیین می‌کنند، قابل اعتماد نیستند. نمی‌توان برای پاسخ گرفتن از یک دعا زمان تعیین‌کرد. در نتیجه اگر شخصی یا فروشگاهی جهت باز شدن بخت دختر در یک هفته به شما یک دعا یا یک ختم ازدواج در یک هفته یا یک دعا برای امدن خواستگار در یک هفته را معرفی‌کرد، به آن شک کنید. دعاهایی را که در بالا بیان کردیم به امید خدا تاثیرگذار خواهند بود  اما نمی‌توان آن را دعای ازدواج قطعی در یک هفته دانست.

معرفی معتبرترین دعای بخت گشایی

بر اساس حدیث و روایتی که از امام صادق (ع) و پیامبر اسلام (ع) به ما رسیده‌است، توصیه‌شده سوره احزاب را به‌صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو بنویسید. سپس آن را در داخل ظرف در بسته‌ای قرار داده و درون خانه بگذارید. بسیاری از اشخاص از آن نتیجه گرفته‌اند اما توجه داشته‌باشید که عواملی همچون ازدواج آسان، توقع پایین خانواده‌ها و توکل بر خداوند قطعا در امر ازدواج برای شما موثر خواهدبود. از جمله خواص دعای بخت گشایی قوی یا همان سوره احزاب می‌توان به زیاد کردن خواستگاران اشاره‌کرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه