...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج

در این مقاله، متن دعای معراج برای ازدواج به صورت کامل و عربی آورده شده است. در ادامه، روایت پیامبر (ص) درباره ختم و چله دعای معراج برای ازدواج بررسی شده است. اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید که آیا چله یا ختم دعای معراج برای ازدواج موثر است یا خیر، می‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین در پایان مقاله، دعای بخت گشایی پیشنهادی بر اساس روایات معتبر پیامبر (ص) و امام صادق (ص) به شما معرفی شده است. این دعا می‌تواند به شما در جستجوی شریک زندگی مناسب و برآورده شدن حاجات و آرزوهایتان کمک کند. در کل، این مقاله به دنبال ارائه اطلاعاتی جامع و کاربردی درباره دعای معراج برای ازدواج است که می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ  متن دعای معراج برای ازدواج

متن دعای معراج برای ازدواج به صورت کامل و بدون ترجمه به این صورت است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ  خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ  خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ  آیا واقعا خواص دعای معراج برای ازدواج مفید است؟!

در برخی از سایت‌ها بیان شده‌است که از خواص دعای معراج برای ازدواج و جهت گشایش کارها است. در این منابع آمده‌است که باید این دعا را به صورت چله دعای معراج برای ازدواج (چهل روز) بخوانید تا برای ازدواج و گشودن بخت موثر باشد. واقعیت این است که برای این دعا هیچ سندی نیافتیم. همچنین روایتی در همین منابع از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که به طور صریح و مستقیم به این مطلب اشاره دارد که این دعا برای گشودن بخت موثر است که در ادامه آن را می‌خوانیم اما متاسفانه برای این روایت هم حداقل ما هیچ سندی نیافتیم.

در این موارد علما بیان می‌کنند که اگرچه سندی برای آن نیست اما به قصد قربت و امید به تاثیرگذاری اشکالی ندارد؛ چراکه مضامین ختم دعای معراج برای ازدواج بسیار والا و شامل حمد و ثنای خداوند می‌باشد. همچنین می‌توانید در لینک دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد چند ادعیه بسیار معتبر را مشاهده نمایید.

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ

از رسول خدا نقل شده که فرمودند:

آن شبى که مرا به معراج بردند از تمامی آسمانها گذر کردم تا به آسمان هفتم رسیدم و آنچه دیده بودم و با خداوند بى‌واسطه سخن گفتم و برگشتم. وقتی به مقام جبرئیل رسیدم گفتم ای جبرئیل این چه ذکری است که همه فرشتگان مى‌خوانند؟ گفت ای محمد این دعایى می باشد که از نزد حق به شما آوردم و خداوند مى‌فرماید که هرکه از آدم تا خاتم این ذکر را بخواند یا با خویش همراه داشته باشد باعزت گردد و حاجتش برآورده شود ….. و در صورتی که بخت دختر بسته باشد این دعا را بخواند یا با خود همراه ببرد تا برای او بخت‌گشایی شود ….. و اگر جهت فرزندآوری بخواند خداوند به او عطا می‌کند ….. (این روایت بسیار طولانی است که جهت اختصار بخش‌هایی از آن را آورده‌ایم)

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ

درست که دعای صددرصد تضمینی برای ازدواج وجود ندارد اما بهتر این است که برای بخت‌گشایی به روایات معتبر در کتب معتبر مراجعه کنیم تا توصیه‌هایی که به طور مستقیم از جانب ائمه و بعضا از چند امام و معصوم نقل شده را بیابیم. یکی از معتبرترین دعاهای ازدواج، نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو و نگهداری آن در خانه است که چند روایت از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) دارد و در ادامه توضیح داده می‌شود.

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ  مستندترین دعا برای ازدواج و بخت گشایی چیست؟

خواص و متن دعای معراج برای ازدواج بلاگ

یکی از معتبرترین و مستندترین انواع دعای بخت گشایی قوی، سوره احزاب می‌باشد. از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) نقل شده است که سوره احزاب را بر روی پوست آهو بنویسید؛ سپس این دعای نوشته شده بر روی پوست آهو را داخل یک ظرف دربسته قرار داده و درون خانه بگذارید. این کار باعث می‌شود که خواستگاران دختران آن خانه زیاد شود. بهتر است متن یکی از این روایات را از زبان امام صادق (ع) بخوانیم:

هرکس سوره احزاب را روی پوست آهو بنویسد و در خانه خود بگذارد خواستگاران به خانه‌اش می آیند و به اذن الله از دختران، خواهران و همه نزدیکان (مجرد) او خواستگاری می شود (تفسیر البرهان، ذیل تفسیر سوره احزاب).

به این علت که نوشتن سوره احزاب دارای آدابی بوده و مطابق روایت باید قطعه‌ای از پوست آهو اصل نوشته شود، فروشگاه اینترنتی زرشار به دلیل درخواست‌های مکرر مشتریان عزیز اقدام به تهیه سوره احزاب روی پوست آهو نموده است. تمامی آداب در نگارش این سوره رعایت شده و پوست محصول نیز پوست آهو اصل می‌باشد.

جمع‌بندی: همانطور که بیان شد در حقیقت برای چله و ختم دعای معراج برای ازدواج تا لحظه نگارش این مطلب سندی یافت نشد اما خواندن آن به قصد قربت و امید به تاثیرگذاری اشکالی ندارد چراکه این دعا مضامین بسیار خوبی دارد. یادمان باشد بهترین کار برای بخت‌گشایی، آسان‌گیری آن توسط خانواده‌ها و پایین آوردن سطح توقعات زوجین است. همچنین بهتر است از ادعیه و اذکار معتبر و دارای روایت به عنوان دعای گشایش بخت استفاده کنیم که “سوره احزاب روی پوست آهو” یکی از این موارد است. راستی تجربه شما از دعای ازدواج و بخت گشایی چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه