...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

بلاگ

آیا گشایش بخت در سه روز واقعیت دارد؟ دعای معتبر چیست؟

در این مقاله، ما قصد داریم به سوالاتی که آیا دعایی برای گشایش بخت در سه روز وجود دارد و آیا دعا برای جلب خواستگار در سه روز واقعیت دارد، پاسخ دهیم. همچنین، ما به شما دعای معتبرترین برای جلب خواستگار را معرفی خواهیم کرد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید و از مطالب زرشار استفاده کنید.

آیا گشایش بخت در سه روز واقعیت دارد؟ دعای معتبر چیست؟ بلاگ  گشایش بخت در سه روز خرافات است

بطور کلی دعاهایی برای گشایش بخت از بزرگان و ائمه توصیه شده‌اند. اما دعای گشایش بخت در سه روز در منبعی نقل نشده‌است. اگر بعضی از اشخاص به شما توصیه می‌کنند که دعا برای آمدن خواستگار در سه روز را تهیه کنید، احتمالا قصد فریب شما را دارند؛ چرا که هیچ منبع معتبری هیچ گونه حدیثی از سوی معصومین و بزرگان دین نقل نکرده‌است که در آن به دعا برای آمدن خواستگار در سه روز اشاره شده باشد. به طور کلی هر دعایی می‌بایست دارای منبع معتبری در کتب اسلامی و روایات باشد. دعاهایی همچون دعای حرز امام جواد از منابع و احادیث قوی از ائمه و بزرگان دین به ما رسیده‌است، اما برای دعای بخت گشایی در سه روز هیچ منبع و حدیثی موجود نیست. اما در ادامه معروف‌ترین و یکی از معتبرترین دعاها را به عنوان دعای بخت گشایی قوی و معتبر معرفی می‌کنیم. این دعا توصیه شده از پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) است.

آیا گشایش بخت در سه روز واقعیت دارد؟ دعای معتبر چیست؟ بلاگ  معتبرترین دعا برای آمدن خواستگار چیست؟

درست است که دعای گشایش بخت سه روزه  برای آمدن خواستگار وجود ندارد اما ادعیه معتبر دیگری از معصومین برای بخت گشایی نقل شده است. یکی از معتبرترین دعاها برای آمدن خواستگار، سوره احزاب روی پوست آهو می‌باشد. توصیه شده‌است سوره احزاب بر روی پوست آهو با آداب خاصی نوشته گردد و درون ظرف درب بسته در منزل نگهداری شود. این دعای گشایش بخت کاملا معتبر است و دو روایت مستقیم از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) دارد و در کتب اسلامی معتبر به آن اشاره شده‌است.

ترجمه یکی از روایات به این صورت است:

حضرت محمد (ص): هرکس سوره احزاب را بر روی پوست آهو بنویسد و درون ظرف دربسته در خانه بگذارد خواستگاران دختر، خواهران و بستگان او زیاد گردند و میل خواستگاران به آن‌ها زیاد می‌شود، حتی اگر فقیر و درمانده باشد (خواص القرآن، ص77).

مطابق روایات متعدد از امام صادق (ص) و حضرت محمد (ص) برای باز شدن بخت و آمدن خواستگاران توصیه شده‌است. این سوره باعث افزایش میل و رغبت آقایان به آن‌ها می‌گردد (رَغِبَ اِلَیهِم کُلّ واحِد) و طبق سخن پیامبر گرانقدر اسلام حتی اگر شخص فقیر و درمانده باشد کاملا اثرگذار است (وَلَو کان صُعلوکاً فَقیرا).

با توجه به درخواست‌های متعدد مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی زرشار محصول “سوره احزاب روی پوست آهو” را با رعایت آداب کامل و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه نموده است. توجه داشته باشید که تضمین صد در صد ازدواج توسط این دعا وجود ندارد و با در نظر گرفتن روایات متعدد در ازدواج آسان و کمک همه به جوانان به لطف خدا این دعا باعث آمدن خواستگار و گشایش بخت سریع و فوری دختران می‌شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه