...

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.981

📱 تلفن تماس: 91011094-051 و 09905088332  📍فروشگاه حضوری: مشهد، بازار رضا، بازار سوم، ط فوقانی، پ 2.948

چاکرا و انرژی

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش

آموزش پاکسازی انرژی منفی سنگ ها

پاک کردن انرژی و امواج منفی از سنگ‌ها بسیار حیاتی است. بسیاری از افراد از سنگ‌ها برای آرامش و تعادل ذهنی، جسمی و روحی‌شان بهره می‌‌برند. سنگ‌ها در سطح انرژی فعالیت دارند و ارتعاشات طبیعی را به جهان منتقل می‌کنند.

عموما پیش از خرید، سنگ‌ها مسافت‌های طولانی از منبع تا فروشنده را طی می‌کنند. هر جابه‌جایی، سنگ را در معرض انرژی‌های ممکن است قرار دهد که با انرژی شما مطابقت نداشته باشد.

و هنگامی که برای شفا استفاده می‌شود، گفته می‌شود که این سنگ‌ها منفی را که در تلاش برای رهاسازی آن هستید، جذب یا تغییر جهت می‌دهند.

پاکسازی منظم و شارژ مجدد سنگ‌ها تنها راه برای بازگرداندن انرژی سنگ‌ها به حالت طبیعی است. این عمل مراقبتی همچنین می‌تواند حس هدف شما را دوباره تقویت کند.

هنگامی که حس می‌کنید که سنگ شما بیش از حد داغ شده و یا احساس سنگینی می‌کنید؛ نشانگر آن است که امواج منفی را جذب نموده و زمان آن فرا رسیده که پاکسازی شود.

برای آشنایی با برخی از رایج‌ترین روش‌های پاکسازی، نحوه متعادل کردن انرژی یک سنگ با هدف خود و موارد دیگر، ادامه مطلب را بخوانید.

جهت پاکسازی سنگ‌ها و جواهرات خود می‌توانید با استفاده یکی از روش زیر عمل کنید:

آب جاری

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

گفته می شود که آب هرگونه انرژی منفی ذخیره شده در داخل سنگ را خنثی می کند و آن را به زمین باز می گرداند. اگرچه آب روان طبیعی – مانند یک نهر – بهترین است، اما می توانید سنگ خود را زیر شیر آب نیز بشویید.

منبع آب شما هرچه که باشد، مطمئن شوید که سنگ شما به طور کامل زیر آب است. وقتی کامل شد خشک کنید.

مدت زمان تقریبی: 1 دقیقه برای هر سنگ

از این برای: سنگ های سخت مانند کوارتز استفاده کنید.

از این برای: سنگ های شکننده یا نرم مانند سلنیت، کیانیت و هالیت استفاده نکنید.

آب نمک

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

نمک در طول تاریخ برای جذب انرژی ناخواسته و از بین بردن منفی‌ها استفاده شده است.

اگر نزدیک اقیانوس هستید، یک کاسه آب نمک تازه جمع‌آوری کنید. در غیر این صورت، یک قاشق غذاخوری نمک دریا، سنگ یا غذا را در یک کاسه آب مخلوط کنید.

مطمئن شوید که سنگ شما کاملاً زیر آب است و اجازه دهید چند ساعت تا چند روز خیس بخورد. بعد از اتمام آن را بشویید و خشک کنید.

مدت زمان تقریبی: تا ۴۸ ساعت

از این برای: سنگ‌های سخت مانند کوارتز و آمتیست استفاده کنید.

از این برای: سنگ‌هایی که نرم، متخلخل یا حاوی فلزات کمیاب هستند، مانند مالاکیت، سلنیت، هالیت، کلسیت، لپیدولیت و آنجلیت استفاده نکنید.

برنج قهوه‌ای

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

این روش همچنین می تواند برای بیرون کشیدن منفی در یک محیط امن و محدود استفاده شود. به ویژه برای سنگ‌های محافظ مانند تورمالین سیاه مفید است.

برای انجام این کار، یک کاسه را با برنج قهوه‌ای خشک پر کنید و سنگ خود را زیر دانه‌ها دفن کنید. بلافاصله پس از پاکسازی برنج را دور بیندازید، زیرا گفته می‌شود برنج انرژی را که می‌خواهید از بین ببرید جذب کرده است.

مدت زمان تقریبی: ۲۴ ساعت

از این برای: هر سنگی استفاده کنید.

نور طبیعی خورشید

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

سنگ خود را قبل از شب بیرون زیر نور ماه بیرون بذارید و برنامه ریزی کنید تا قبل از ساعت ۱۱ ظهر آن را از زیر نور خورشید خارج کنین.
این به سنگ شما اجازه می‌دهد در نور ماه و خورشید حمام کند.

قرار گرفتن طولانی‌ مدت در معرض نور مستقیم خورشید ممکن است سطح سنگ را خراب کند، بنابراین مطمئن شوید که صبح به سراغ آن بروید.

اگر می‌توانید، سنگ خود را مستقیماً روی زمین قرار دهید. این امکان پاکسازی بیشتر را فراهم می‌کند. در هر کجا که هستند، مطمئن شوید که توسط حیات وحش یا رهگذران مزاحم نخواهند شد.

پس از آن، سنگ را به سرعت بشویید تا هرگونه کثیفی و زباله از بین برود. بعد سنگ را خشک کنید.

مدت زمان تقریبی: ۱۰ تا ۱۲ ساعت

از این برای: بیشتر سنگ‌های غلت خورده استفاده کنید.

از این برای: سنگ‌های پر جنب و جوش، مانند آمتیست، در نور خورشید استفاده نکنید. سنگ‌های نرم مانند سلستیت، هالیت و سلنیت که ممکن است در اثر آب و هوای نامناسب آسیب ببینند.

استفاده از یک سنگ بزرگتر

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

خوشه‌های کوارتز بزرگ، ژئودهای آمیتیست و صفحات سلنیت می‌توانند ابزارهای عالی برای پاکسازی سنگ‌های کوچکتر باشند.

سنگ خود را مستقیماً در داخل یا بالای هر یک از این سنگ‌ها قرار دهید. تصور می‌شود که ارتعاشات سنگ بزرگتر انرژی‌های ناهماهنگ موجود در سنگ در حال استراحت را از بین می‌برد.

مدت زمان تقریبی: ۲۴ ساعت

از این برای: هر سنگی استفاده کنید.

استفاده از سنگ‌های کوچکتر

پاکسازی انرژی منفی سنگ و جواهرات با 6 روش چاکرا و انرژی

همچنین گفته می‌شود که کارنلین، کوارتز شفاف و هماتیت اثر پاک کنندگی کلی دارند.

از اونجایی که این سنگ‌ها معمولا کوچک‌تر هستند، ممکن است برای پاکسازی موفقیت‌آمیز سنگ‌های دیگر، نیاز به داشتن بیش از یک سنگ در دسترس باشد.

سنگ‌های پاک کننده را در یک کاسه کوچک قرار دهید و سنگی را که می‌خواهید بازسازی کنید را روی آن قرار دهید.

مدت زمان تقریبی: ۲۴ ساعت

از این برای: هر سنگی استفاده کنید.

اگرچه گفته می‌شود کریستال‌ها دارای خواص درمانی ذاتی هستند، اما صرف زمان برای تعیین هدف برای سنگ می‌تواند به شما کمک کند با انرژی آن ارتباط برقرار کنید و حس هدف خود را بازیابی کنید.

ممکن است هنگام مدیتیشن، سنگ را در دست بگیرید یا آن را روی چشم سوم خود قرار دهید. همچنین می‌توانید دراز بکشید و اجازه دهید سنگ روی چاکرای مربوطه یا ناحیه‌ای از بدن که می‌خواهید با آن کار کنید قرار بگیرد.

تصور کنید که انرژی سنگ با انرژی شما ادغام می شود. با سنگ – بی صدا یا شفاهی – صحبت کنید و برای انجام تلاش فعلی خود از کمک بخواهید.

از سنگ به خاطر حضورش تشکر کنید سپس چند دقیقه‌ای را به مدیتیشن بگذرانید.

سوالات متداول

هر چند وقت یک بار باید سنگ‌هایم را تمیز کنم؟

هر چه بیشتر از یک سنگ استفاده کنید، انرژی بیشتری جمع آوری می‌کند. یک قانون سرانگشتی خوب این است که حداقل یک بار در ماه تمام سنگ‌های خود را پاک کنید.

اگر سنگ فردی بیش از حد معمول احساس سنگینی می‌کند، ادامه دهید و آن را تمیز کنید. لازم نیست مدت زمان مشخصی بین پاکسازی‌ها صبر کنید.

بهترین روش برای پاکسازی سنگ چیست؟

روشی را بیابید که با شما و تمرینات شما همخوانی داشته باشد. آنچه برای شما بهتر عمل می کند ممکن است برای شخص دیگری به خوبی کار نکند، بنابراین به چیزی که احساس می کنید خوب است توجه کنید.

چگونه بفهمم سنگ پاک شده است؟

سنگ باید از نظر انرژی و جسمی سبک‌تر سبکتر و لطیف‌تر شده باشد.

با سنگ‌هایم بعد از پاک شدن چه کنم؟

مکان‌های آگاهانه‌ای را برای نگهداری سنگ‌های خود پیدا کنید. اگر می‌توانید، آنها را نزدیک پنجره یا گیاهان نگه دارید تا بتوانند این انرژی شفابخش طبیعی را جذب کنند. در غیر این صورت، سنگ‌ها را در اطراف خانه، محل کار یا سایر فضاها به گونه‌ای قرار دهید که با نیت شما هماهنگ باشد.

سوال بیشتری دارید..؟

اگر سوال‌های بیشتری دارید در کامنت‌ها سوال‌تون رو مطرح کنین تا بهتون پاسخ بدیم.

سخن آخر

وقتی از سنگ‌هامون مراقبت می‌کنیم، مراقب خودمان هستیم. ما اجازه می‌دهیم انرژی ناهماهنگ با زندگی و نیات ما به شیوه‌ای صلح آمیز و شفابخش ترک شود.

انجام این اقدامات کوچک به ما این امکان را می‌دهد که در تعاملات خود با سنگ‌ها، با خود و با دیگران بیشتر مراقب باشیم.

خوشحال میشیم نظر و تجربه شخصیتون از روش پاکسازی انرژی سنگ‌ها رو با ما از طریق بخش نظرات پایین همین صفحه به اشتراک بذارین.

اشتراک گذاری:

سبد خرید

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 هزارتومان به تمام نقاط ایران

 
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه